17 Aralık 2008 Çarşamba

HOCA AHMET YESEVİ CAMİİ


Hoca Ahmet yesevinin kendimce izlenimim şunlardır; İlk öğrenimimi 4.sınıftan ittibaren devamını okuduğum D.r. Refik Saydamda idim. O günlerde belkide benim daha farkında olmadığım günlerde caminin derneği caminin yapımı için yardım toplanıyordu. İtfaye Müdürlüğü henüz oradaydı. Evimiz çarşıdayken yolumuz üstündeydi. O zaman yani 10 yıl önce o mübarek mekanın ben nasıl bir nitelikte bir cami yapılmasını tam ozamanda tahminlerim vardı. Ve Yardım severlerin bağışlarıyla bu cami şehrimizin orta bir yerine kurulmuştur.İsabetlide olmuştur.Ankaradan Kastamonuya-Kastamonudan Ankaraya bu cami güzel bir köprü oluşturmuştur.Hele gece bir şehir dışından geliyorsanız Çankırıya bu caminin nasıl bir ruh kattığını anlayacaksınızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder